Obchodní podmínky

WEGETT | Ručně vyráběné originální sedací vaky

Jak nakupovat

Nákup zboží v elektronickém obchodě WEGETT.CZ je velmi jednoduchý. Při nákupu vyberete nejprve produkt, o který máte zájem. V detailním zobrazení produktu klikněte na odkaz DO KOŠÍKU, tím přidáte zboží do svého nákupního košíku. Zobrazí se vám obsah košíku. Tato přehledová stránka slouží pro výběr počtu kusů, odstranění zboží a i pro pozdější potvrzení a odeslání objednávky. V tuto chvíli můžete dále pokračovat ve výběru dalších položek nebo dokončit objednávku kliknutím na odkaz OBJEDNAT ZBOŽÍ, a dále už postupujte podle instrukcí.

Přejeme příjemný nákup.

WEGETT | Ručně vyráběné originální sedací vaky

Způsoby platby

a) Dobírkou – Při přebírání zboží od doručovatele – zboží hradíte v hotovosti řidiči dopravní společnosti nebo poštovnímu doručovateli. 
b) Převodem na účet – Celkovou sumu za zboží a poštovné zašlete na bankovní účet:
číslo účtu: 7574385001/5500, banka: Raiffeisen BANK, variabilní symbol: Jako variabilní symbol prosím uveďte číslo vaší objednávky.
c) Hotově – Při osobním převzetí v naší prodejně na Veslařské ulici 177 v Brně-Jundrově.

WEGETT | Ručně vyráběné originální sedací vaky

Termín expedice zboží

Po odeslání objednávky zboží obdržíte automaticky potvrzovací e-mail s přehledem objednávky a informací o tom, že vaše objednávka byla přijata do systému. U některých objednávek (větší množství ap.) vás kontaktujeme pro potvrzení objednávky telefonicky. Od této chvíle děláme maximum, abychom zboží co nejdříve doručili na vaši adresu.

Obvyklá lhůta pro doručení zboží k vám se pohybuje v rozmezí 3 až 10 pracovních dnů od objednání.
Pokud je vaše objednávka vázána ke konkrétní události (Vánoce, narozeniny…), prosíme o uvedení termínu do poznámky k objednávce, kontaktujeme vás a pokusíme se udělat vše pro včasné doručení.

V případě, že jste neobdrželi potvrzovací e-mail nebo neobdrželi objednané zboží ani oznámení o uložení zásilky do deseti pracovních dnů od uskutečnění objednávky, nás prosím kontaktujte na info@wegett.cz.

WEGETT | Ručně vyráběné originální sedací vaky

Způsoby doručení

Zboží je možné odebrat osobně v naší prodejně na Veslařské ulici 177 v Brně-Jundrově nebo jej zasíláme prostřednictvím přepravní služby. Celková cena včetně ceny za balné a dopravu bude uvedena v souhrnu vaší objednávky. V případě většího množství objednaných kusů bude balné a dopravné upřesněno individuálně v potvrzení vaší objednávky. Doklady o zboží budou přiloženy v zásilce. Při platbě převodem a na dobírku doručí přepravní služba vaše zboží až k vám domů. Pokud nebudete zastiženi, můžete si zboží vyzvednout na vaší poště. Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Je-li zboží poškozeno, je potřeba nás o této skutečnosti co nejdříve informovat.

WEGETT | Ručně vyráběné originální sedací vaky

Reklamace

Případné reklamace vyřídíme k vaší spokojenosti po individuální dohodě s vámi v souladu s platným právním řádem České republiky.

Na veškeré zboží zakoupené v elektronickém obchodě WEGETT.CZ, pokud není uvedeno jinak, se vztahuje zákonná záruka 24 měsíců. Reklamace jsou řešeny dle platné legislativy České republiky resp. platné novely Obchodního zákoníku České republiky. V případě uplatnění reklamace postupujte prosím níže uvedeným způsobem:

Pokud budete chtít zaslat zboží na reklamaci do naší firmy, zašlete prosím zboží prostřednictvím spediční firmy. Neposílejte reklamované zboží na dobírku, takové zboží nebude přijato. K reklamovanému zboží přiložte doklad o nákupu a stručný popis vady výrobku. Nezapomeňte uvést svoje aktuální kontaktní údaje, tj. e-mail, popřípadě telefonní číslo, pokud došlo od doby objednání k jejich změně. Takto připravenou zásilku s označením REKLAMACE odešlete prosím na adresu:

WEGETT® | BEANBAG FACTORY s.r.o.
Veslařská 177, 637 00 Brno
Česká republika

Reklamované zboží může také doručit osobně na výše uvedenou adresu (doporučujeme se předem telefonicky nebo e-mailem domluvit)
V případě, že chcete reklamovat zboží, které se obtížně přepravuje, prosíme nejdříve o specifikaci reklamace na info@wegett.cz.
Navrhneme postup, který pro vás bude nejlepší, případně vám pomůžeme se zajištěním přepravy.

Po obdržení reklamace vás budeme v zákonné lhůtě (maximálně do 30 dnů) informovat e-mailem nebo telefonicky o posouzení reklamace a s návrhem jejího řešení. V případě posouzení reklamace jako oprávněné bude zboží:

– opraveno a zasláno zpět (v případě odstranitelných vad nezpůsobených uživatelem nebo nesprávným užíváním).
– vyměněno za nové, nebo vráceny peníze (v případě neodstranitelných vad nebo výrobních vad nezpůsobených uživatelem).

V případě posouzení reklamace jako neoprávněné bude zboží zasláno zpět kupujícímu s vyrozuměním o zamítnutí reklamace a jeho odůvodněním.
V případě nesouhlasu kupujícího se zamítnutím reklamace se řeší případy dle platných zákonů České republiky.

WEGETT | Ručně vyráběné originální sedací vaky

Záruční podmínky

Délka záruční lhůty zboží je uvedena na záručním listu, příp. na daňovém dokladu. Pokud tomu tak není, délka záruky vychází z platných zákonů České republiky. 
Tato záruka se vztahuje na případné výrobní vady. Není poskytována na opotřebení výrobku vlivem běžného používání, na vady a opotřebení vzniklé nesprávným zacházením, skladováním a užíváním k jinému účelu, než je výrobek určen, a na jakékoliv úpravy výrobku. Záruční doba začíná běžet dnem vystavení faktury a prodlužuje se o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží za jiný kus (případně typ) se záruční doba prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v reklamačním řízení. Kupující dostane reklamační protokol, který bude sloužit jako doklad pro případné další reklamace.

Výjimky tvoří: Použité zboží (zboží repasované, zboží opravované) se nevztahuje žádná záruka, pokud není v dodacím listu uvedeno jinak.

WEGETT | Ručně vyráběné originální sedací vaky

BEANBAG FACTORY s.r.o.
V Brně dne 23. 6. 2013.